პროექტი

გეომეტრიული ფიგურები ყოფაცხოვრებაში .
1.პროექტის სახელი: ,,გეომეტრიული იგურები ყოფაცხოვრებაში''

2.პროექტის მოკლე აღწერა 1-2 წინადადებით: პრაქტიკული საქმიანობისას მონაცემების შეგროვება  და მოპოვებული მონაცემებით გადაწყვეტილების მიღება.

3. პროექტის ვრცელი აღწერა: მოსწავლეები ატარებს გაზომვებს, ირჩევს შესაფერის საზომ ერთეულს და საზომ ხელსაწყოს . ზომავს ოთახის სიგრძეს, სიგანეს. მიღებული

შედეგებითასრულებს გამოთვლებს -ანგარიშობს კედლების ფართობებს,კარ-ფანჯრის ფართობს და გამოთვლის შპალერით დასაფარი ზედაპირის ფართობსმ მოიპოვებს ინფორმაციას შპალერის რულონების ზომების შესახებ.
შეიძლება გარემონტებულ სახლში გაზომოს შპალერის სიგანე ,გამოთვალოს შპალერის რულონის ფართობი და რემონტისათვის საჭირო ნაჭრების რაოდენობა, ისარგებლოს ინტერნეტ-მაღაზიებით.
4. მონაწილეთა ასაკი. /კლასი.11-VI კლასი.

5.პროექტის შესაძლო აქტივობები კლასში: ბავშვებს გამოუმუშავდებათ მონაცემების კვლევა-ძიების, დამუშავების, სიდიდეების გაზომვის, ჯგუფური მუშაობის, თეორიული ცოდნის პრაქტიკულად გამოყენების უნარ-ჩვევები,სწავლობენ და ბლოგის დამზადებას.

6.მოსალოდნელი შედეგები/პროდუქტები, რაც შეიძლება შეიქმნას: მოსწავლეები იძენენ საყოფაცხოვრებო პრობლემების დამოუკიდებლად გადაჭრის ჩვევებს. იმყარებს შეძენილ

7.სარგებელი სხვებისთვის:იმყარებენ შეძენილ ცოდნას და სხვებსაც გაუწევენ კომპენტენტურ კონსულტაციას ამ საკითხების ირგვლივ.


9.
სამუშაო ენა: ქართული,

10.პროექტის ხელმძღვანელი: მზია არსენიძე
15.
პროექტის ვებ-გვერდი/ბლოგი:http://mziaarsenidze.blogspot.com/

No comments:

Post a Comment