Saturday, October 21, 2017


  20/10
თემა: წრის მუშაობის პროგრამისა და მიზნის გაცნობა. მინი-ლექცია ,,რა არის მათემატიკა“.      ათასზე მეტი ნატურალური რიცხვების ჩაწერა დაწაკითხვა.
მიზანი: მოსწავლეები შეძლებენ 1000-ზე მეტი ნატურარული რიცხვების ჩაწერა, წაკითხვას.
აქტივობა 1. მინი-ლექცია
მოსწავლეებს ვესაუბრე თუ ,,რა არის მათემატიკა“, რა მნიშვნელობა აქვს მათემატიკის სწავლებას ჩვენს ყოველდღიურ ცხოვრებაში. გავაცანი ცნობილი ადამიანების გამონათქვამები მათემატიკაზე.
აქტივობა2. ათასეულის გაცნობა
მოსწავლეები ასახელებენ უდიდეს სამნიშნა რიცხვს (999), უმატებენ 1ერთეულსდა ასახელებსნ მიღებულ რიცხვს (1000). გავახსენე, რომ ჯგუფებად დათვლა სჯობს ცალობით დათვლას.
სათანრიგო ბლოკებისა და საანგარიშოს გამოყენებით ამყარებენ კავშირს სათვალავ ერთეულთა შორის.
10 ერთეული=1ათეული
10 ათეული=1ასეული
10ასეული=1ათასეული
10ათასეული=1000
სათანრიგო ბლოკებით და საანგარიშოს გამოყენებით რიცხვების ჩაწერა და წაკითხვა.
აქტივობა3. ამოიცანი რიცხვი
ბარათებზე დაწერილია ოთხნიშნა, ხუთნიშნა რიცხვები. თითიეული მოსწავლე იღებს ბარათს და კითხულობს.
აქტივობა4. კარნახი- რიცხვების ჩაწერა.
მოსწავლეები რიცხვებს წერენ კარნახით, ჯერ ერთმანეთს უმოწმებენ, შემდეგ დაწერილ რიცხვებს
ადარებენ დაფაზე დაწერილ რიცხვებს.
აქტივობა 5. თამაში-,,იპოვე შენი ადგილი“
მოსწავლეები  ჯგუფად გავყავი, თითოეულ ჯგუფს გადაეცა ნომრები 0-დან  9-ის ჩათვლით.
ციფრების გამოყენებით ადგენენ რიცხვებს. ვასახელებ ოთხნიშნა რიცხვებს და მოასპარეზე ჯგუფის ნაწილი ისე მოეწყობა, რომ აღნიშნული ოთხნიშნა რიცხვი გამოისახოს. გამარჯვებული გამოვლინდება მოქმედების სისწრაფისა და შედეგის სისწორის მიხედვით.



















1 comment:

  1. ქალბატონო მზია. მომეწონა თქვენი წრის მუშაობა. გისურვებთ წარმატებებს.

    ReplyDelete